Jag vet att du ett märkesfreak är, därför köpte jag denna med stort besvär!
Lady och Lufsen gillar ju detta,men jag valde att den med färg säkert blir den rätta,hoppas du lagar till det snart,för jag gillar ju din mat
Ätbart och i glad färg är det du ska få På italienarnas bord kan du detta nå Färger är alltid kul Linn önskar god jul
När du sätter ner foten mitt i natten är det lurviga inte katten släng nu din gamla dojja nu kan du stajla i din koja
Denna grej har rest en lång bit för att den skulle komma hit Mångfärgad är den och värmer gott när du den runt om din hals har fått
Någonting för din hand använd den ibland för att torka opp en massa dropp.
Visa lite av din stjärt, så ska du se att särbon tvärt, vill bli din sambo, rätt o slätt !!
du och din särbo kommer attt få det fint nu när Jenny kommit hit med rosa läckert band som hon nog ej kommer ta i hand efter att du syster har andvänt detta band
Om du tar av denna lilla läckra trosa. vill nog särbon bara "gosa" Det är "i" string och "råsa", Nu får du nog dörren låsa. för särbon vill gärna på musen "nosa".
En läcker liten lapp med snöre, sexig, färgglad och fin som söre´, hoppas din särbo tycker lika, annars får ni väl bara fika
En lapp där fram och snöre bak i rosa färg En häftig sak
Förgen på dessa är riktigt läcker Din kille tycker att det absolut räcker att dessa inte hela rumpan din täcker för hos honom heta känslor de väcker
Jag ler mot dig varenda dag från min ruta och du ska se att jag aldrig kommer att sluta.
Dethär ska vara inuti, du har det som ska vara utanpå. Ombyte förnöjer och trivselfaktorn höjer!
GOD JUL Pappa Jag begriper ingenting... men det blev visst nån sorts ring.. Fanny
I detta blir du mycket fin! Jag vill se din glada min, när du klädd i detta vid spegeln står - ha det på, när det blir Nytt År!
Jag vet att du i denna färg klär bäst, och den passar så utmärkt bra till fest