Kan den passa denna Hälga natt mån tro för jag tror att den hos far tänkt bo kanske på en hedersplats här inne eller monterad ute på en pinne.
Denna klapp är av sådan sort att den fungerar i vått och torrt Om det råder torka eller väta det kan du hädanefter mäta
Kyla gör dig ingenting För nu kan du gå omkring Och njuta av vårt svenska väder i ett komplement till varma kläder
Nu ska du inte om dina leder frysa, och du ska inte behöva nysa I paketet ligger något som jag stickat på egen hand, och mitt på är en liten, liten rand
När du riktigt är på tå då ska dessa vara på Dom är utav riktigt skinn du slipper frysa, gubben min Klappen är från Madeleine älskar du mig mycket-än?
Tilldragande tingest vill jag ge med tesla som affärsidé. En attraktion ack så profan där kylen är en känd kumpan.
Sånt som blir över sparas nu lätt på ett enkelt men kylslaget sätt.
dessa på benen du ska ha när du ute i snön ska va så när graderna sjunker till under noll så fryser du inte och kan fortsätt kasta snöboll
Nu när du i norr ska leva kan det lätt bli kallt i skreva När du susar iväg som en raket kan detta värma ditt "paket"
Nu jag tycker att du ska dej masa, till något ställe där det finns en brasa! om du nu ändå skulle frysa, kan du i denna mysa!
Dessa ligger i ett mjukt paket, kanske inte så roligt.. nä.. jag vet... Men om du om foten fryser. Ta då dessa på, så att du inte sedan nyser.
När inte jag räcker till får du väl ta denna. Men akta dej för den kan bränna. Lagom är bäst, så du får göra en test för vad du tål utan att jag därför vill verka snål.
Du kan inte ligga där och huttra när vi två inte har lust att kuttra Den här höjer tempen i hela kroppen men du får inte placera dne för nära -----
God Jul önskas en nybliven jägartjej. Att frysa är ju inte riktigt din grej. Hemgjord stövelprakt, Till iskall älgvakt.
fantastiskt att denna grej av petflaskor är gjord ta på dig den så blir du varm inombords
Usch vad kallt du säger far Fönstret stäng så är du rar Denna måste du ta på du blir varm om kroppen då Fryser gör du inte mer Ut i friska luften du dig beger
Om din man får upp den så slipper du sen sitta där och va frusen och då blir det kanske mindre ofta som du behöver använda kofta.
Denna klappen ska man ej tappa i snö, då du får gå runt och frysa och vänta på tö. Annars du varm on halsen få vara, för så frusen som du alltid brukar vara.
Trots alla hål så värmer denna gott med ränderna på så är den också riktigt flott när du fått ordning på alla hålen så värmer den skönt om bålen!
Helene är en frusen tjej, så jag tror du får användning av detta, slit dem med hälsan och tänk på mej, för fossingar och hals är de det rätta