De kan vara rosa de kan vara blå de kan vara väldigt små. De kan vara mjuka de kan vara bra för sjuka. Du kanske på en gång fattar. Kan tas som slattar.
Detta är en blandning som med en gnutta rom får julstämningen igång och du kanske sjunger en julesång.
Till jull ska man ju bli full så mens mamma baka kan Erik smaka uppå denna brygd, rätt annorlunda de andra klapparna snart stunda.
Rolf undrar du vad detta är för hopkok, som inte är tagit ur någon kokbok, nej detta är juledroppar så fina, vi kan kalla den för "Leifs Prima"!
Sex ska du få tufft också Du får ett helt kit så du kan utföra denna julerit.
Spetsad saft är gott om jul dessutom blir allt lite extra kul När drycken är varm och natten är kulen då vet vi varför röd är mulen
I dessa juletider detta passa, Mandlar och russin en massa, Att själv njuta eller bjuda, Ej koka bara sjuda!
Pepparkakor, russin och mandel, fins säkert i din ICA-handel ! Men för denna julmysiga flaska, fick jag till systembolaget traska !
Nissar festa på denna dryck på festen ökas garanterat tryck För tanden är det dock lite för sött men likväl är det riktigt gött
Denna dryck hör julen till och kan njutas som du vill Kall med is och lime månntro? Eller klassiskt varm och go'
På jobbet dricker vi inte detta Men hemma kan du denna drycken hetta Ta lite russin och mandel i Du blir varmoch glad inuti
När man ska i koppen röra och på vackra julsånger höra Då kan denna klapp vara bra att ha och att speciellt i juletider fram ta
Stark, svag eller mittemellan. Man dricker detta alldeles för sällan. Varmt med lite tillbehör. Skål kan sägas högt i kör.
Vad vore havet utan tärnor Vad vore himlen utan stjärnor Vad vore julen i all sin glans om inte detta jultillbehör fanns?