Ljuvligt gott ju denna luktar helst när den med vatten fuktas blöt den därför är du snäll helst både morgon och kväll!
En söt och simmig dryck, att njuta i små ryck ! Ärtsoppa krävs som tilltugg, serveras ur liten mugg !
Detta är liveta dryck, men finns i olika sorter, så jag gjorde ett ryck, köpte en sort med bra tryck
God Jul med nå't riktigt gott, du kan ösa upp det med mått ! Stimulans för hjärna och kropp, du får gärna bjuda på en kopp ! (Med dopp)
I skogen lever han stolt och grann Ibland bilolyckor orsaka han kan Denna ställer inte till något strul Han stannar hemma hos dig och önskar god jul
Gustav den femte fråga, när kommer älgen? I ditt fall så vet vi, den kom nu i helgen
Jag vill att du ska glida omkring mjukt och lätt då kan det här vara ett riktigt sätt Men du måste lova att dem inte ta med när du och jag sedan ligger sked!
Allt du lägger i denna stannar kvar och blandar sig till en kulinarisk upplevelse! Testa så ska du få se!
Med denna du på ett nygammalt sätt kan producera mången läcker rätt.. Så´na puttrade bland akvedukterna, och snart kan även du förnimma lukterna..
En gräddig tingest,för stor att äta hel kan styckas behändigt, i mången mindre del !!
Tomten ska fara och till alla hinna Han får aldrig tid att vara eller att fritid vinna Ändå tycker han julen är kul och önskar Er härmed en riktigt god jul!
Dessa är långa och mycket bra, när elden i spisen sig inte vill ta! Sätt en till vedträ´t sen får du blåsa, God-Jul xxxx önskar dig Åsa
För att du inte ska svena och det vill jag mena var rädd om dej då så du inte numret 112 får slå.
En sak är säker, att julen blir god, med denna klapp jag rätt bra förstod, och att dessa bilar kan man äga utan att man får betala en massa skatt.
Till någon som är mig väldigt förtrogen, att använda när du ska ut på krogen. Med denna du känns från långa vägar, och då många hjärtan belägrar.
Kläd Dig snyggt och tag på denna, välklädd kan Du Dig nu känna. Stärker självkänslan och Ditt humör, mmmmm, den attraktiv Dig gör.
Bättre kan det inte sägas med ord. Min Pappa är den bäste på denna jord! God Jul önskar Malin.
När jag kommer till dej är jag varm och go´, därför skulle jag tro, att du kommer att älska mig för den jag är och alltid hålla mig kär!