Gå till rinken och ställ er där och titta, hur man jagar en boll ! Carin kommer med "plåtar" här. Hur slutade leken? 5-0?
Handla vad du vill med detta Hoppas att det blir det rätta Många kramar önskar barnen små Denna present är till er två
Nu ska alla ut på fest Men ta inte med nån häst Nu ska ni ha kul Just denna jul
Sång och dans som känns så flott Välkomna till artisternas slott Så släpp era sorger och fly så lätt Här får ni varsin biljett
Att till er julklapp välja blev ett stort val. Men vi kom överrens,det får bli-------!
Kära mor och far, vilken tur ni har, som får en sådan klapp, det är verkligen inget bottennapp, nu kan ni äta ert favoritpålägg, varje dag med belägg.
Här kommer nå´t gulligt i vackert paket Hoppas ni sätter värde på det Jag vet att den lilla/e är er så kär även om hon/han, som nu, nu inramad är.
Allt ni önskar kan ni få, just nu är det stjärnor i det blå. Er egen lilla stjärna önskar så, God Jul till er båda två.
Denna visar på modernaste vis, när det kan förväntas snö och is. Fungerar säkert lika cool när det vankas värme och sol.
Kära mor och far här ska ni få nåt som är gott och väldigt flott. När detta paket ni öppnat då ni få smaka på denna goda (choklad)kaka.
Av mej ska ni många julklappar få, dom är i en påse,dom är mörka och små, men jag tycker det känns kul, att jag vet att ni får en mumsigt God jul!
Wow - vilken present ni skall få, men skynda er att öppna paketet då. Ramstark men inte i tea(k), snarare tik som gör oss glädjerik.
Ett hårt paket till mor och far, som kan stå och hänga i alla dar, nåt som även mjukt är, den innehåller nåt ni håller kär`
Tillsammans har vi någon som kommer när vi ropar "Kom!" Förvånas ej om inuti paketet finns fotografi? För vår Tea kan posera - men kan jag inte rimma mera.
Med denna grej med bett av stål gör ni kalla, svarta hål men ni får nog ingen ål och kan ej använda någon trål
Detta kan tyckas lite våldsamt, dock Med dessa blir man en ypperlig kock Ola och Mia tror att mor och far Behov av dessa i hemmet har
Tomtar på loftet hade man förr, men inga tomtar på sin dörr. Kanske de första ni nu bli, God-Jul önskar Annelie