Här något som tjejerna gillar särskilt när det sitter på unga killar
denna är inte antik. även fast det inte är från mitt år men det är bra musik
Den är inte antik, kommer från en fabrik, den är rund så det kan inte vara en hund. Grejen är den att Tjejen finns med.
Många gånger har du på denna tjej hurrat nu kan du på henne och många andra höra tills dess du har ont i örat
Här får du det bästa som jag, dig kan ge, en flicka du kan lyssna på och dansa till me! Nu kan du sjunga och tjuta till vrål, här ger jag dig, din egen idol!!
Om du ska duka och leka servitris kan den här ah sitt eget pris Du måste lära dig snava som betjänten gjort annars du faller pladask och det går fort!
Nu kan du enkelt träna på att göra som på TV drick bara mindre kattpiss då om du betjänar en greve
Ljuva dofter känns när du passerar, denna tror jag inte du kasserar ! Unna dig varje dag en liten "dusch", ingen kommer nog att säga "Usch" !
En fin klapp till syrran som nog duger, du vet väl att en sån här inte ljuger ! Det du ser är en prinsessa huld, på huvudet har hon en krona av guld !
Älskade lillsyrran, jag har Dej så kär, en gullig prinsessa Du ser i den här. Som Du ser är det världens sötaste tjej, Madde Din syster har köpt den till Dej.
Denna lilla rara med sina färger så klara är en liten dröm för små damer att få rykta å kamma deras lekamer God jul felicia lova att sköta den noga varje da
En färgglad liten krabat, vill bli din nya lekkamrat. Med yvig man och silkessvans, vill blli ompysslad för att behålla sin glans.
Grannaste hästen av dem alla Som bor i ett slott Utav dessa balla Får du den som är mest flott
Svep den om din nätta kropp, efter ett härligt, skönt kvälls dopp, eller ta den bara om du fryser, när du sitter i soffan och myser!
Hos en del händer det mycket om du kollar hela stycket. Jag tror du får skratta, åt detta paket det platta.
Lägg på golvet ditt, för värmens skull.. Vi tänker på fötterna dina, vårt lilla "gull"
Golvdrag är aldrig bra då måste du något över golvet ha sen kan detta något vara en lust och fägring stor helt beroende på hur man bor!
När vi ser på dina gamla så är de så slitna vi köpte här nya mån tro detta bara för du är så go
tio stycken i dessa bor det är inte vad du tror hoppas dom inte är för små då gör det ont i din tå