En gång i timmen tittar jag ut gör jag det ej, har fjädern tatt slut
ska du åka och samtidigt skjuta nej för fasen sluta det går ej en sån dubbelgrej
Jag har fått till det och charmar dig med det du gillar knappast nåt för några sillar
Snart är det julklappstajm, undrar vem som får daim? Nu kan du äta sött hela dagen, bara du inte får ont i magen.
Detta är gott och sött men ej blött. Nu kan du gotta dig resten av den sköna julkvällen. Å sedan sitta på fällen å läsa en bra bok medans mamma gör nåt gott hopkok.
Man kan inte tro att dessa stora djur som går och grymtar och bökar jord i en hage kan vara så god och mumsig i lillebrors mage
jag ger er grunden - nu får ni fylla på det är inte till hunden - hoppas ni skall förstå
Vad skall dessa innehålla? Jo just detta Det gäller att ni använder dem till det rätta När ni sitter fram för TV:n och gottar er ni snabbt tömmer dessa och hämtar mer
Riktigt skumma typer ska du här få se, formade till jultomtar i en påse
Ju mer man rimmar gunås dessto mindre points kan fås endast ett rim vore bäst dessa smakar inte pest men löddrar desto mest.
Klappen du av tomten får slukas se´n med hull och hår! Dessa nissar, som du ska förtära vill jag dig till jul förära.
Du anar inte vad jag sletet, med det här skumma paketet. En mjuk klapp till dig jag ger som nog räcker en stund, men inte mer.
Akta dig för skumma tomtar mitt på dagen, annars kan du få ont i magen.
Myskväll vid brasan,det bästa du vet, och tillbehören finns i detta paket.
Du fick inte en eller två nej du fick tre med socker på njut av detta och bjud bort för livet är inte så kort
Du gillar att godis äta på Av sånt man lätt hål i tänderna kan få Du kan njuta av detta med ögonen bara En stor tandläkarräkning du kommer att spara
Denna är ganska rolig att ha I den finns något som smakar bra Det kommer du snart att i dig stoppa men sen kan du nytt i denna proppa
här får du en hårdhudad kompanjon i tron att ni goda vänner skall bli goda vänner uti, många långa år framöver, det är precis vad du behöver!
Smaklig klapp med tropisk nöt enligt devisen en söt för en söt Jag hoppas att den ska falla dig i smaken men ät ej för många - de sätter sig på baken!